24 Ağustos 2016 Çarşamba

MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT MASKARA

SELAM ARKADAŞLAR

BUGUN SİZE BİR MASKARA ANLATACAĞIM

GÖZLERİM ÇOK HASSAS, GÖZ KAPAKLARIM DÜŞÜK OLDUĞU VE GÜN BOYU BİLGİSAYAR BAŞINDA ÇALIŞIP GÖZLERİM SULANDIĞI İÇİN ÇOK FAZLA MASKARA KULLANAMIYORUM GÖZLERİME AĞIRLIK YAPTIĞI İÇİN. YOĞUN GÖZ MAKYAJI DA YAPMIYORUM İŞE GİDERKEN. BU YÜZDEN SİYAH MASKARALAR DA FAZLA GELİYOR KİRPİKLERİME. DURUM BÖYLE OLUNCA KIRPİKLERİM İÇİN KAHVERENGİ BİR MASKARA ALAYIM DEDİM. İNDİRİMDEKİ ÜRÜNLERE BAKARKEN MAX FACTORÜN SİYAH KAHVE (BLACK BROWN) MASKARASINA DENK GELDİM VE DENEMEK İSTEDİM. GRATİS İNDİRİMİNDEN 29 TL'YE ALDIM.


ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTERİM Kİ GÖZLÜK TAKTIĞIN İÇİN KİRPİKLERİMİN UZUN VE YOĞUN GÖZÜKMESİ GİBİ BİR İSTEĞİM YOK.

+RENK İÇİN SİYAH KAHVE DEMİŞLER. EVET KOYU BİR KAHVE. KAHVERENGİ OLDUĞU ANLAŞILMIYOR AMA SİMSİYAH DURMUYOR GAYET DOĞAL DURUYOR.

+TEL TEL AYIRIYOR. FIRÇA PERFORMANSI GAYET BAŞARILI.

+DÖKÜLME YAPMIYOR.

+GÖZDE AĞIRLIK VE KAŞINTI YAPMIYOR.

+KOLAY TEMİZLENİYOR.

+2 KAT SÜRERSENİZ YOĞUNLUK SAĞLAYABİLİRSİNİZ.




HERKESİN ÜRÜNLERDEN BEKLENTİSİ FARKLIDIR. AMA BENİM GİBİ AÇIK TENLİ BİRİYSENİZ VE KİRPİKLERİNİZ İÇİN DOĞAL BİR GÖRÜNTÜ İSTİYORSANIZ DENEMEYE DEĞER DİYORUM. BEN ÇOK MEMNUN KALDIM GÜN BOYU HİÇBİR AĞIRLIK HİSSETMİYORUM. TEKRAR DA ALMAYI DÜŞÜNÜRÜM :)

DİLERİM FAYDALI OLMŞTUR YAZIM KULLANANLARIN YORUMLARINI BEKLİYORUM :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder